(інструктивно-інформаційна довідка)
Основним нормативно-правовим актом, який регулює питання державних закупівель є Закон Перу «Про державні закупівлі» та відповідні підзаконні акти.
Закон, через свої положення та обмеження, не відповідає в повній мірі потребам близько 3 тисячам державних структур для здійснення ними державних закупівель. Зазначене стає більш очевидним коли йдеться про структури, створені для спеціальних цілей або здійснення масштабних, складних та національного значення проєктів, у реалізації яких Перу не має достатнього досвіду, а нормативна база місцевої влади у сфері державних закупівель не пропонує ефективних рішень.
У цьому зв’язку, особливістю здійснення держзакупівель Перу є практика застосування різних спеціальних договірних режимів, відповідно до яких певні установи звільнені від застосування деяких положень Закону Перу «Про державні закупівлі», а при здійсненні таких закупівель керуються винятковими положеннями, прийнятими для окремого випадку. При цьому, установи зобов’язані дотримуватися загального режиму державних закупівель, закріпленого у зазначеному Законі.
У цьому контексті, останнім часом спостерігається тенденція закріплення режиму укладання контрактів у форматі «Держава-Держава» (або «Уряд-Уряд») на законодавчому рівні, яка дозволяє у певних випадках, здійснювати закупівлю послуг чи товарів, як через перуанські, так і іноземні підприємства чи організації, відібрані відповідними установами Перу на підставі погоджених умов з урядами іноземної держави, в якої такі закупівлі будуть здійснюватися незалежно від форми власності постачальника, але під гарантії цієї іноземної держави. При цьому, не має жорстких обмежень щодо форми цих гарантій. Фактично іноземна держава, чиї компанії/фірми постачатимуть товари/послуги або реалізовуватимуть роботи/проєкти в Перу у форматі контракту «Держава-Держава», виступає лише як проєкт-менеджер, гарантуючи уряду Перу вчасне та якісне виконання проєкту. Все фінансування відбувається за кошти перуанської сторони. Фінансові гарантії від іноземної держави по таких контрактах, як правило, являють собою визнані банками Перу гарантії іноземних банків першої категорії.
Зокрема, відповідно до Законодавчого Декрету № 1444 від 16 вересня 2018 р. дозволяється укладати контракти/договори у згаданому вище форматі. Зазначений формат загалом спирається на міжнародний досвід з метою закупівлі різних товарів, отримання технологій, розвитку інфраструктури, тощо.
У Четвертому положенні «Заключних положень» Декрету зазначається, що у контрактах формату «Держава-Держава», укладених Державою з іншою Державою, придбання товарів, послуг, виконання робіт, здійснення управління, розробок або експлуатації, можуть бути здійснені іншою державою через її власні органи, агенції, державні чи приватні національні чи іноземні компанії. Такий формат контрактів регулюється принципами міжнародної торгівлі та нормами міжнародного права.
Одним із аргументів на користь прийняття Декрету № 1444 є те, що вказаний формат виступає ефективним механізмом і зменшує ризик невиконання предмету контракту, оскільки інша договірна держава робитиме усе необхідне для його виконання, аби не втратити свій міжнародний імідж та не завдати шкоди двостороннім взаєминам з Перу. Крім того, цей механізм дозволяє уникнути укладання контрактів з невідомим міжнародним постачальником, оскільки іноземна держава попередньо повинна перевірити підрядників, які виконуватимуть послуги чи поставлятимуть товари від її імені, на предмет фінансової спроможності, наявних та майбутніх ризиків у компанії-постачальника, тощо. Важливим є й те, що під час переговорного процесу щодо укладання таких контрактів постачальники вдосконалюють свої пропозиції з урахуванням своїх знань та досвіду, що ефективніше відобразиться на виконанні контракту. Крім того, оскільки відповідальність за переговори та відбір постачальників лягає на іноземну державу, перуанська сторона звільняється від юридичних та адміністративних наслідків, що, в свою чергу, зменшує витрати в частині вирішення можливих суперечок та сприяє скорішому відбору підрядника.
Традиційно і частіше такий формат застосовується у секторі оборони з огляду на послуги та матеріали, які мають стратегічне значення для сфери безпеки, та у порівнянні із звичайним тендером вважається більш надійним механізмом.
При цьому, для проведення контрактної процедури у форматі «Держава-Держава» попередньо видається Постанова відповідного державного органу, в якому декларується національний інтерес щодо предмету майбутнього контракту, вимоги та умови участі. Водночас, під час вибору пропозицій необхідним є дотримання наступних вимог:
- проведення дослідження ринку, яке дозволить визначити можливі держави, які зможуть задовольнити потреби перуанської сторони;
- надання технічно-економічного звіту, який дозволить порівняти пропозиції, представлені зацікавленими державами та зрозуміти переваги для перуанської сторони;
- підтвердження з боку фінансового управління державної установи Перу щодо наявності коштів в рамках реалізації контракту;
- затвердження в рамках Національної багаторічної системи програмування та управління інвестиціями (у разі потреби).
Контракти або договори такого формату можуть містити наступні пункти: план передачі знань та технологій, пов'язаних з предметом контракту; план збереження спадщини країни; зобов'язання відкрити Офіс з управління проєктами, коли у предмет контракту включено питання управління проєктами; та зобов'язання надсилати документацію, що стосується виконання контракту або договору іншою державою. Ця інформація повинна доводитися до відома Наглядового органу за державними закупівлями (OSCE) та інших органів Національної системи контролю (у разі такого запиту від них).
За таким форматом у цивільній сфері уряд Перу уклав перші 2 контракти з урядом Сполученого королівства Великої Британії і Північної Ірландії: у 2018 році на підготовку до проведення Панамериканських ігор-2019 (1,1 млрд. дол. США) і у травні 2020 року на відбудову соціальної інфраструктури 13 регіонів Перу, що постраждали від кліматичного феномену «Ель Ніньо» (1,3 млрд. дол. США).
Наразі на законодавчому рівні почали піднімати питання про удосконалення нормативної бази подібних контрактів для більшої їх прозорості та контрольованості витрат державних коштів по них.
Упродовж найближчих 5-10 років Перу потребуватиме розвитку цивільної та військової інфраструктури та здійснення відповідних державних закупівель на загальну суму
100-110 млрд. дол. США. 30% від вартості розвитку цивільної інфраструктури уряд Перу передбачає покрити за рахунок бюджету. Розвиток військової інфраструктури (≈60-70 млрд. дол. США) повністю фінансуватиметься за рахунок державних капіталовкладень. Наразі за Національним планом розвитку інфраструктури (цивільної) передбачається виділення ≈29 млрд. дол. США для реалізації 52 проєктів: https://peruconstruye.net/2019/09/04/conoce-los-52-proyectos-priorizados-que-conforman-el-plan-nacional-de-infraestructura-para-la-competitividad/.
Тендери на придбання товарів чи послуг, в залежності від їх призначення, оголошуються через відповідні платформи, особливості, процедура участі та реєстрації в яких наводяться нижче.
1. Щодо процедури участі іноземних компаній у тендерах, оголошених на реалізацію проєктів в рамках «Комплексного Плану Реконструкції зі Змінами»
Участь іноземних компаній у проєктах «Комплексного Плану Реконструкції із Змінами» (далі План) регулюється Положенням про спеціальну процедуру державних закупівель для реконструкції зі змінами, затвердженого Указом N ° 071-2018-РСМ від 05.07.2020 року.
Зокрема, у абзаці третьому статті 6 Положення зазначається, що іноземні компанії-не резиденти, для участі у етапах висловлення інтересу, підготовки документів та процедури відбору, повинні активувати доступ в якості користувача, запит на що надсилається до Органу, відповідального за організацію реалізації Плану (Autoridad para la Reconstrucción con Cambios, далі Орган). Запит робиться через посилання http://registroextranjero.rcc.gob.pe/. Орган може вимагати надати додаткову інформацію чи уточнення. У свою чергу, Орган звертається до Наглядового органу за державними закупівлями (OSCE) для отримання активації доступу для користувача.
Примітка: реєстрація є безкоштовною і здійснюється через один день після оголошення тендеру, а завершується до дня, що передує до дати завершення подання пропозицій.
Заповнивши заявку на реєстрацію, Орган у співпраці з OSCE – SEACE (Електронна система державних закупівель https://portal.osce.gob.pe/osce/content/accesos-al-seace) видає сертифікат SEACE, який надсилається на електронну адресу компанії, вказану під час реєстрації останньої. Процедура займає 2-3 дні. Зазначене питання регулюється «Порядком отримання сертифікату SEACE для надання можливості іноземним компаніям-не резидентам брати участь у Спеціальній процедурі державних закупівель для реконструкції зі змінами», затверджений Постановою № 00003-2019-RCC/DEA від 15.03.2019 р. зі змінами.
Довідково: кожній іноземній компанії-не резиденту видається лише один сертифікат SEACE, за допомогою якого можна відвідувати платформу системи SEACE, яка дозволяє здійснювати обмін інформацією та розповсюджує урядові контракти, а також здійснювати електронні операцій. SEACE є головним публічним механізмом, через який усі державні установи повинні надавати інформацію про свої закупівлі, яка знаходиться за посиланням: https://prodapp2.seace.gob.pe/seacebus-uiwd-pub/buscadorPublico/buscadorPublico.xhtml, а також https://www.perulicitaciones.com/convocatorias-nacionales.html, де розміщуються усі діючі тендери.
Сертифікат SEACE складається з двох елементів:
- коду користувача (10 цифр, що починаються «00»), автоматично сформованого SEACE;
- паролю (із цифр та букв), автоматично сформованого SEACE.
Відповідно до перуанського законодавств, іноземні компанії-не резиденти та які не мають реєстрації у Національному Реєстрі Постачальників (НРП) це - іноземні організації, як-то: асоціації, неурядові організації, державні установи або консорціуми, державно-приватні установи, консультаційні офіси тощо.
Для отримання сертифікату SEACE необхідно: зайти на посилання http://registroextranjero.rcc.gob.pe/ та заповнити відповідний формуляр, який містить такі дані:
Країна |
Країна походження компанії |
Назва компанії |
Юридична та офіційна назва компанії |
Контакт |
Ім’я представника компанії |
Ідентифікаційний документ |
Ідентифікаційний номер чи код компанії чи акредитованого законного представника |
e-mail іноземної компанії |
Електронна адреса |
Телефон |
Контактний телефон компанії |
Додаткові документи |
Додаток у форматі PDF або ZIP, який складається з: а) акредитація законного представника, оформлена відповідно до додатку 2 б) проста копія сертифікату реєстрації компанії у державному реєстраційному чи відповідному органі країни походження компанії, перекладений на іспанську мову |
Web-сторінка |
Офіційна web-сторінка компанії |
ВАЖЛИВО: Сертифікат SEACE дозволяє брати участь лише у перших трьох етапах процедури держаних закупівель, а саме: висловлення держустановою інтересу, підготовки документів та процедури відбору.
Відповідна інструкція знаходиться за посиланнями https://www2.seace.gob.pe/Documentos/189912301651145radEAC72.pdf та https://www2.seace.gob.pe/Documentos/189912301231443rad3D1CD.pdf
Інші корисні інструкції розміщені за наступним посиланням: https://www2.seace.gob.pe/Default.asp?_CALIFICADOR_=PORTLET.1.136.0.21.85&_REGIONID_=1&_PORTLETID_=136&_PRIVILEGEID_=1&_ORDERID_=0&_PAGEID_=21&_CONTENTID_=85&_USERID_=%3C%21--USERID--%3E&_EVENTNAME_=&_OBJECTFIRE_=&_OBJECTEVENT_=&scriptdo=&infsecu=8
Отримання сертифікату SEACE не звільняє компанію від процедури реєстрації через OSCE у НРП, що необхідно для укладення контракту. Зазначена вимога закріплена у Десятому Положенні Прикінцевих Положень Закону № 30556 від 27.04.2017 р. У разі відсутності такої реєстрації, обирається пропозиція учасника торгів, який посів друге місце.
Примітка: Сертифікат SEACE буде дійсний до моменту реєстрації компанії у НРП. Після цієї реєстрація компанія повинна у якомога коротші терміни звернутися до Органу з метою його анулювання, а згодом – до OSCE, для отримання нового сертифікату SEACE.
Процедура реєстрації у НРП:
Для отримання статусу «державного постачальника» необхідною умовою є реєстрація у НПР як для національних компаній, так і іноземних компаній-не резидентів.
Існує 4 типи реєстрації в залежності від виду діяльності компанії:
Оплата здійснюється шляхом банківського переказу на № 018-000-000000-870803-04 або на рахунок Банку де ля Насьон (Banco de la Nación) № 0000-870803 з подальшим відправленням копії платежу на електронну адресу [email protected].
Пароль доступу буде вказано на квитанції про оплату (зразок https://www.rnp.gob.pe/clave-bancos/clave-rnp.html), який необхідно ввести при реєстрації відповідної форми: https://apps.osce.gob.pe/rnp-cuenta-usuario/
Перевірити стан реєстрації можна за наступними посиланнями: https://www.rnp.gob.pe/Constancia/RNP_Constancia/ConsultaRuc.asp (для постачальників товарів та/чи послуг); https://www.rnp.gob.pe/consulta/ (для виконавців та консультантів робіт).
Примітка: Додаткове посилання, яке містить корисну інформацією щодо тендерів по кожному регіону Перу, умов участі та вимог, виду товару, послуг чи робіт: http://opnegocio.seace.gob.pe/busqueda/#/georeferenciacion
додаток 2
2. Щодо реєстрації постачальників іноземних країни при Агенції закупівель для Збройних сил Міністерства оборони Перу
Участь виробників/постачальників іноземних країн у процедурах придбання товарів та послуг, які здійснює Агенція закупівель для Збройних сил Міністерства оборони Перу (ACFFAA) на зовнішніх ринках, регламентується положеннями Директиви DIR-DC-004 "Реєстрація постачальників зовнішнього ринку ACFFAA", затвердженої постановою Агенції від 10.03.2020 р. № 38-2020- ACFFAA.
Попередня реєстрація та отримання відповідного статусу є необхідною умовою для участі у процедурі закупівель.
Відповідно до п. 7.1 Директиви, заява на реєстрацію в Реєстрі постачальників зовнішніх ринків подається і заповнюється через веб-портал ACFFAA www.acffaa.gob.pe, у розділі реєстру постачальників закордонного ринку https://public.acffaa.gob.pe/rpme/. Крім того, заявник повинен додати документи у форматі PDF відповідно до своєї основної діяльності.
Заява на реєстрацію в Реєстрі (Додаток 2) та Угода про виконання та конфіденційність (Додаток 3, обидві завантажуються з сайту ACFFAA) повинні бути підписані законним представником виробника/постачальника або містити електронний чи цифровий підпис. Також зазначені документи надсилаються в оригіналі, легалізовану копію або належним чином апостильовані на адресу ACFFAA (Av.Arequipa 310, Cercado de Lima, Lima, Perú) протягом 10 днів з часу успішної реєстрації. У іншому випадку необхідно знову реєструватися.
Крім Заяви та Угоди, в залежності від напрямку діяльності, додатково надаються такі документи:
Виробником-постачальником
- установчі документи виробника-постачальника, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника-виробника та його права здійснювати комерційну діяльність.
Постачальником-дистриб’ютором, уповноваженим виробником
- установчі документи уповноваженого виробником постачальника- дистриб’ютора, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника-дистриб’ютора, уповноваженого виробником, та його права здійснювати комерційну діяльність;
- документ, виданий виробником дистриб'ютору, уповноважуючи його на
дистрибуцію товарів.
Постачальником-торговельною компанією
- установчі документи торговельної компанії, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника-торговельної компанії, та її права здійснювати комерційну діяльність;
- документ, виданий державним або компетентним приватним органом своєї країни, який засвідчує надійність та походження товарів, які постачає компанія.
Постачальником-майстернею або станцією ремонту виробника
- установчі документи майстерні або станції ремонту виробника, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника-майстерні або станції ремонту виробника, та її права здійснювати комерційну діяльність;
- документ, підписаний законним представником постачальника із зазначенням розташування станцій ремонту або документ, який дозволяє використання іншої сервісної станції ремонту.
Постачальником-майстернею, станцією ремонту або компанією, уповноваженою виробником
- установчі документи майстерні, станції ремонту або компанії, уповноваженої виробником, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника-майстерні або станції ремонту, уповноваженої виробником, та її права здійснювати комерційну діяльність;
- документ, підписаний законним представником із зазначенням розташування станцій ремонту або документ, який дозволяє використання іншої сервісної станції ремонту;
- чинна довідка, видана виробником товару, із зазначенням його характеристик.
Постачальником-майстернею або станцією ремонту, уповноваженою органом уряду
- установчі документи майстерні або станції ремонту, уповноваженої органом уряду, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника-майстерні або станції ремонту, уповноваженої органом уряду, та її права здійснювати комерційну діяльність;
- документ, підписаний законним представником постачальника із зазначенням розташування станцій ремонту або документ, який дозволяє використання іншої сервісної станції ремонту.
Державними установами (державне агентство та державні підприємства)
- установчі документи державної установи, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника послуг та його права здійснювати комерційну діяльність;
- дозвіл або довідка на здійснення зовнішньоекономічної діяльності військового характеру.
Інші послуги (навчання, тренування, технічна допомога, надання консультацій, транспорт, зберігання, логістика тощо)
- Заява на реєстрацію (згідно з Додатком 2, яка завантажується з сайту ACFFAA);
- Угода про виконання та конфіденційність (згідно з Додатком 3, яка завантажується з сайту ACFFAA);
- установчі документи постачальником послуг, де вказані повноваження законного представника; якщо вони були змінені додати чинний документ стосовно законного представника, підготовлений відповідно до законодавства країни та належним чином апостильований;
- довідка, видана компетентним органом країни, яка засвідчує реєстрацію постачальника послуг та його права здійснювати комерційну діяльність;
- документ, підписаний законним представником, в якому детально описується його основна діяльність та наявна інфраструктура (у разі такої);
- інші документи, залежно від обставин, які підтверджують придатність надання послуг.
Нормативно-правові акти з відповідними роз’ясненнями (ісп. та англ мовами) знаходяться за посиланням: https://www.gob.pe/acffaa#informacion та http://portal.acffaa.gob.pe/
3. Щодо реєстрації постачальників іноземних країни при Міністерстві внутрішніх справ Перу
Участь постачальників іноземних країн у процедурах укладання контрактів на рівні Держава – Держава регламентується положеннями Директиви № 5-2018-IN-OGAF "Порядок укладання договору для внутрішнього сектору у режимі держава-держава", затвердженої постановою МВС Перу від 27.12.2018 р. № 1895-2018-IN. У статті 6.2 зазначеної Директиви зазначено, що "для участі в укладанні договорів Держава - Держава, іноземні країни повинні зареєструвати свої агенції, організації та/або державні компанії при Міністерстві внутрішніх справ". Представники агенції, організації та/або державної компанії повинні надіслати свою заяву на реєстрацію згідно з формою № 2 до цієї Директиви (додається) та яка розміщена на веб-сторінці за посиланням: https://www.mininter.gob.pe/compras. Оригінал заяви має бути підписаний представником відповідної агенції, організації та/або державної компанії і направлений до Міністерства внутрішніх справ через посольство іноземної держави в Перу або через МЗС Перу. Обмежень щодо кількості компаній для реєстрації від однієї держави немає.
Заяву також необхідно надіслати на електронну адресу: [email protected].
Генеральний офіс з адміністративних та фінансових питань МВС Перу перевіряє правильність виконання положень зазначеної Директиви, упорядковує документи зареєстрованих компаній та дає відповідному відділу вказівку опублікувати інформацію про реєстрацію на сайті МВС Перу.
Надалі, МВС Перу розміщує інформацію щодо потреб з метою виявлення держави чи держав, які можуть їх задовольнити (розміщуються за посиланням https://www.mininter.gob.pe/compras). У разі зацікавленості, відповідна іноземна держава повинна висловити її шляхом направлення заповненої форми №3 (додається) іспанською мовою на зазначену вище електронну адресу.
Форма N° 2
SOLICITUD DE INSCRIPCIÓN DEL ORGANISMO, DEPENDENCIA Y/O EMPRESA PUBLICA DEL ESTADO EXTRANJERO
Quien suscribe (nombre del representante), en representación del (nombre del organismo, dependencia y/o empresa pública del Estado Extranjero), perteneciente al Estado (nombre del Estado), solicito:
Inscribir al (nombre del organismo, dependencia y/o empresa pública del Estado Extranjero) en el registro de Estados Extranjeros para participar en los procedimientos para la contratación de Estado a Estado con el Sector Interior del Estado Peruano.
El (nombre del organismo, dependencia y/o empresa pública del Estado Extranjero) intervendrá en la contratación de Estado a Estado bajo la siguiente modalidad (marcar una de ellas o ambas):
Modalidades de Intervención |
Marcar con una (x) una o ambas alternativas |
Ejecutar las prestaciones del contrato directamente a través de sus propios organismos, dependencias o empresas públicas. (conforme literal a) del numeral 3 (5.3) del artículo V de la Directiva) |
|
Respaldando a una empresa privada en la ejecución del objeto del contrato. El respaldo incluye compromisos por parte del Gobierno Extranjero que coadyuven al cumplimiento del objeto del contrato. (conforme literal b) del numeral 3 (5.3) del artículo V de la Directiva) |
|
Solicitamos que preferentemente las invitaciones se realicen en los siguientes rubros (ejemplo: aeronáutica, armamento, embarcaciones, infraestructura) (considerar el rubro u objeto del organismo, dependencia y/o empresa pública del Estado Extranjero)
(Ingresar fecha y lugar)
_________________________________________
Firma del Representante
(Organismo, dependencia o empresa pública
que solicita inscribirse)
Форма N° 3
FORMATO PARA PRESENTAR LA EXPRESIÓN DE INTERÉS POR EL ORGANISMO, DEPENDENCIA O EMPRESA PÚBLICA DEL ESTADO EXTRANJERO REGISTRADO
Quien suscribe (nombre del representante), en representación del (nombre del organismo, dependencia y/o empresa pública del Estado Extranjero), perteneciente al Estado (nombre del Estado), presento la expresión de interés declarando:
І. Contenido obligatorio
Requerimiento
*No se permiten añadidos
Requerimiento |
Marcar con una “X” |
Declaro cumplir con el requerimiento |
|
BIEN / SERVICIO / OBRA:
Requerimiento (lista de componentes) |
Cumplimiento Indicar si o no |
El bien/servicio/obra que ofrece representa una mejora (indicar cuál) |
Característica “a” |
Si o No |
(ejemplo: Es superior a la característica a – indicar en que consiste la mejora) |
Característica “b” |
Si o No |
|
Característica “c” |
Si o No |
|
- Intervención del Estado Extranjero
Modalidades de Intervención |
Marcar con una (x) una de las alternativas |
Ejecutar las prestaciones del contrato directamente a través de sus propios organismos, dependencias o empresas públicas. (conforme literal a) del numeral 3 (5.3) del artículo V de la Directiva) |
|
Respaldando a una empresa privada en la ejecución del objeto del contrato. El respaldo incluye compromisos por parte del Gobierno Extranjero que coadyuven al cumplimiento del objeto del contrato. (conforme literal b) del numeral 3 (5.3) del artículo V de la Directiva) |
|
- Valor/costo económico del bien, servicio u obra que ofertaría, considerando el tipo de incoterms y unidad monetaria solicitada.
Valor económico |
(ingresar tipo de moneda solicitado, monto en números de acuerdo al Incoterms del requerimiento) |
- Descripción de las características del bien, servicio u obra que ofertaría, la cual debe ser congruente con el requerimiento realizado, a fin de ser incluida en la indagación de mercado.
(Incluir la cantidad de información que estime necesaria)
II. Contenido opcional:
- Ventajas y mejoras que ofrece el bien, servicio o infraestructura.
(Incluir la cantidad de información que estime necesaria)
- Ofrecimiento de Compensaciones industriales a la inversión u otras ventajas para el Estado Peruano.
(Incluir la cantidad de información que estime necesaria)
- Experiencia en ventas del bien, servicio u obra.
(Incluir la cantidad de información que estime necesaria)
- Informacional adicional relevante que estime presentar.
(Incluir la cantidad de información que estime necesaria)
_________________________________________
Firma del Representante
(Organismo, dependencia o empresa pública
que solicita inscribirse)