• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Español
Реєстрація іноземних постачальників
Опубліковано 12 березня 2021 року о 22:09

Щодо реєстрації іноземних постачальників товарів та послуг 

для Міністерства оборони Колумбії

 

Питання здійснення зовнішніх закупівель та реєстрації постачальників іноземних країн регулюється Постійною Директивою Міноборони Колумбії No. 001 від 01.05.2020 р. MDN-COGFM-COFAC-JEMFA-CAF-JEAD-ACOFA «Політика та положення щодо закупівлі товарів та послуг за кордоном, яких потребує Міністерство оборони через Агенцію закупівель ВПС Колумбії».

Наразі керівництво ВПС Колумбії опрацьовує питання щодо запровадження дієвого механізму, який дозволить систематизувати процес укладання контрактів із закупівлі. В рамках цього процесу розробляється перша платформа для реєстрації та ведення Реєстру постачальників за посиланням https://proveedores.fac.mil.co.

Відповідно до Директиви, компанії, які зацікавлені брати участь у контрактних процедурах, повинні попередньо зареєструватися з дотриманням відповідних вимог.

Прийматимуться запити лише іноземних компаній, які зацікавлені в укладанні договорів через Агентство із закупівель ВПС Колумбії (ACOFA) https://www.fac.mil.co/acofa. Вони повинні надати відповідні документи Управлінню з питань закупівель ACOFA, розташованого в м. Богота, дотримуючись наступної процедури:

- надіслати формат встановленого зразка (ДОДАТОК С) належним чином підготовлений та підписаний законним представником компанії. Відповідальність за його правильне заповнення несе постачальник;

- установчі та документи реєстрації компанії, засвідчені компетентним органом країни її місця знаходження,які 
повинні бути апостильованими (лише для країн-підписантів Гаазької конвенції 1961 року, що скасовує вимогу легалізації
іноземних офіційних документів) або в оригіналі з терміном дії не менше 12 місяців;

- компанії повинні уповноважити відповідним документом особу в якості законного представника, із зазначенням його повноважень; документ повинен бути апостильований або в оригіналі. Якщо компанія делегує третю сторону діяти від її імені, оформляється нотаріально засвідчена довіреність, в якій чітко визначені її повноваження, і яка містить підписи усіх учасників. У будь-якому випадку, підписання договорів та/або адміністративних актів, а також протоколів переговорів, у разі їх проведення, не делегуються;

- компанії з реєстрацією у США повинні подавати виписку річної фінансової звітності, перевірені державним бухгалтером в т.ч. з підписами бухгалтерів. Для цього вони повинні надати копію документа, який засвідчує якість звітності та його дійсність. Для компаній, розташованих поза межами США фінансова звітність повинна бути затверджена компетентним бухгалтером країни реєстрації компанії, який підтверджує її правильність;

- лише будуть розглядатися компанії, які утримували свій діючий статус чи функціонували протягом 5 або більше років, за винятком державних компаній США;

- державні компанії США повинні надати веб-адресу, де можна побачити фінансову звітність. Ці компанії не повинні підтверджувати ACOFA проведення аудиту державним бухгалтером фінансової звітності, оскільки компанії зареєстровані на біржовому ринку США і дотримуються нормативних вимог, встановленим ринком цінних паперів США. Компанії з місцем реєстрації в інших країнах, повинні подавати фінансову звітність, підписану бухгалтером компанії.

- копія банківської довідки, видана фінансовою установою, де компанія отримає платежі,

рахунок повинен бути на ім’я компанії, яка перебуває в процесі реєстрації, і цей рахунок

не може належати юридичній особі в Колумбії.

- копія чинного дозволу з реєстру DDTC (Дозвіл на експорт та імпорт товарів та послуг для оборонного сектору з та до США) на ім’я компанії, яка звернулася з проханням на реєстрацію. Цей документ повинен бути наданий, коли цього вимагає товар або послуга, яку потрібно придбати.

- компанії, які надають послуги з ремонту товарів Класу I, повинні додати наступні дозволи: а) чинний дозвіл, виданий відповідним авіаційним органом (FAA/EASA або їх аналог), ремонтного цеху; б) чинний дозвіл, виданий виробником товару ремонтному цеху з урахуванням наступного:

Ремонт авіаційних товарів:

Хто може ремонтувати авіаційні товари Класу І

Хто може ремонтувати авіаційні товари Класу ІІ

Хто може ремонтувати авіаційні товари Класу ІІІ

Клас І: літаки або гелікоптери

1. Ремонтний цех або станція обслуговування з дозволом від виробника.

2. Виробник, ремонтний цех або станція обслуговування з дозволом, виданим регулюючим аеронавігаційним органом країни походження цеху, н-д: FAA, EASA. Із зазначенням експлуатаційних характеристик, що містять

дозвіл на

ремонт та/або

обслуговування згаданого літака.   

Не застосовується

Не застосовується

Клас І: мотори, пропелери

1. Ремонтний цех або станція обслуговування з дозволом від виробника.

2. Виробник.

Не застосовується

Не застосовується

Клас ІІ: Це головний компонент товару

Класу I (наприклад, фюзеляж, шасі, трансмісії, контрольні поверхні тощо), помилки в яких ставлять під загрозу безпеку товару Класу І або

будь-яка деталь, матеріал чи запчастина, затверджені та виготовлені

відповідно до Типового технічного замовлення (TSO) серія «С»

Не застосовується

1. Ремонтний цех або станція обслуговування з дозволом від виробника.

2. Виробник.

3. Ремонтний цех або станція обслуговування з дозволом, виданим регулюючим аеронавігаційним органом країни походження цеху, н-д: UAEAC, FAA, EASA.

Не застосовується

Клас ІІІ: (Стандартна деталь) Це будь-яка частина або складова, яка

не є товаром Класу I чи Класу II і включає стандартні частини. Це деталь, виготовлена в повній відповідності до вимог

специфікації або стандарти, прийняті промисловими чи державними структурами, включаючи вимоги до проектування, виготовлення та ідентифікації. Прийнятими стандартами можуть бути: NAS, AN, SAE, AS, MS.

Не застосовується

Не застосовується

1. Ремонтний цех або станція обслуговування з дозволом, виданим регулюючим аеронавігаційним органом країни походження цеху,  н-д: UAEAC, FAA, EASA.

Цей цех повинен мати в експлуатаційних характеристиках номер компонента для ремонту.

2. Ремонтний цех або станція обслуговування з дозволом від виробника.


Загальні вимоги.

Усі документи для реєстрації через вказану вище платформу завантажуються у форматі PDF, а їх оригінали повинні бути передані АСОFA з 1 по 31 січня та з 1 по 30 червня.

Платформа для подачі документів дозволяє лише дві спроби перевірки для кожного випадку з інтервалом в 20 днів для виправлення застережень.  Тому компанія повинна з повною відповідальністю поставитися до підготовки запитуваної інформація та переконатися, що вона викладена у зрозумілій формі, щоб уникнути можливих відмов у реєстрації.

Реєстрація компанія або її поновлення набуває чинності через 8 робочих днів за умови отримання усіх необхідних документів та їх перевірки на предмет встановленим вимогам. Про факт реєстрації та термін її дії повідомляється безпосередньо компанію.

Щоб зберегти свій статус «активним», компанія повинна оновити інформацію не пізніше, як за 1 місяць до завершення терміну статусу/реєстрації, заповнивши форму «RENOVACION», і є виключно її відповідальністю.

Інформацію щодо оновлення чи змін до зареєстрованої раніше інформації, зокрема банківських рахунків, законного представника тощо, необхідно надсилати на адресу [email protected] з проханням оновити та внести відповідні зміни.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux