При зверненні поштою (звичайною) - у строк до 30 днів; електронною – до 15 днів ( якщо питання не потребує додатково розгляду). Проте, як правило, відповіді на поштові звернення надаються протягом робочого тижня; на електронні звернення – до 3 робочих днів.
Ви можете звернутися до нас
звичайним листом
електронною поштою
через повідомлення у Facebook
телефоном у години для телефонних консультацій
за номером “гарячої” лінії (в екстрених випадках)
особисто, попередньо зареєструвавшись на прийом
Контакти консульського відділу ПУ у Перу:
адреса:
м. Ліма, Сан-Ісідро, вул. Лізардо Альзамора Оесте, 256
Телефон не уособлює додзвонювача (до певної міри є анонімною формою звернення). У Ваших інтересах отримати повну інформацію з роз’ясненнями, формулярами, прикладами та зразками. Адже кожна послуга надається лише у випадку виконання заявником всіх вимог, передбачених законодавством для такого роду послуг. Ретельним чином підготовлена інформація щодо умов надання кожної консульської послуги завжди доступна на веб-сторінці Посольства.
Звертатися телефоном доречно для уточнення певних питань, які залишилися після ознайомлення з оприлюдненою на веб-сторінці інформацією.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але ви можете вільно користуватися ним.