• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Español
Інші питання
Опубліковано 27 листопада 2020 року о 05:17

Законом України “Про правовий статус осіб, зниклих безвісти” від 12.07.2018 № 2505-VIII (далі – Закон) передбачено вичерпний перелік органів, уповноважених на облік та/або розшук осіб, зниклих безвісти, до якого МЗС та посольства/консульства не відносяться.

Відповідно до пункту 1 статті 18 Закону, заява про розшук особи, зниклої безвісти, має подаватися заявником до відповідного територіального органу Національної поліції України.

Розшук громадян України за кордономз якими втрачено контакт внаслідок військових конфліктів, сучасних міграційних процесів чи надзвичайних ситуацій також належить до сфери компетенції Служби розшуку Національного товариства Червоного Хреста (http://www.redcross.org.ua). З цих питань заявники можуть безпосередньо звертатися і до Міжнародної Служби Розшуку (https://www.its-arolsen.org).

Авіакомпанії здійснюють свою діяльність на основі міжнародного законодавства та законодавства країн їхньої реєстрації.

Щоб знати свої права у випадку затримки або скасування рейсу, втрати багажу чи інших негараздів, заподіяних авіваперевізником, наполегливо радимо ознайомитися зі змістом Конвенції про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень (Монреальська конвенція 1999 року): http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_594

або з підготовленим  Мінекономрозвитку матеріалом щодо обов'язків перевізника та сум відшкодування: https://kutt.it/MC99

Звертаємо увагу, що у разі запізнення на рейс, в тому числі з провини служб аеропорту, авіакомпанії не зобов’язані відшкодовувати вартість квитків і забезпечувати відправку пасажирів до пункту призначення. Придбання квитків на інші авіарейси відбувається за рахунок пасажирів.

З метою вчасного проходження передпольотних перевірок більшість авіакомпаній рекомендують пасажирам міжнародних авіарейсів прибувати в аеропорт мінімум за три години до закінчення посадки на рейс (закінчується за 20-30 хвилин до вильоту). У разі, якщо пасажир не знайомий з інфраструктурою та особливостями аеропорту вильоту, цей час рекомендується збільшити.

Необхідно враховувати, що авіакомпанія має право відмовити у перевезенні пасажирів, які запізнилися на реєстрацію або посадку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux